Kapadokya’da balonların havalanmasını izlemek için hep niyetleniyordum fakat bir türlü vakit bulup gidememiştim, bir gece ansızın aldığım kararla Kapadokya’ya gitmeye karar verdim fotoğraf makinemi ve ekipmanımı alıp çıktım yola.  Önceden araştırmıştım tabi balonların nereden panaromik bir şekilde izleneceğini, Üçhisar kalesi eteklerine serdim minderimi gün doğmasını ve balonların kalkmasını bekliyordum. Benim gibi birçok kişi bu anı bekliyordu orada, alacakaranlıkta bir kaç kişi arasından gözüm bir kişiye takıldı o anda, evet Serdar Sezer bu dedim, yaklaştım Serdar abi diye seslendim döndü baktı ”Senin ne işin var burada”  🙂 dedi. Aynı soruyu bende ona sordum çok memnun olmuştuk karşılaştığımıza, o da Ankara’dan gelmişti bende Ankara’dan gelmiştim birbirimizden habersizce. Yurtdışından gelen bir Blogger Kapadokya’nın tanıtımını yapmak için gelmiş ve Serdar Sezer’de ona rehberlik etmek için Kapadokya’ya gelmişti.

Reklamlar

Neyse ki o dakikadan sonra günü beraber geçirmeye karar verdik. Maalesef balonlar beklediğimiz zamanda hareket etmedi, ben tam gün doğumu esnasında balonların fotoğraflarını çekmek için bekliyordum, yaklaşık bir saat rötarlı havalandılar. Neyse istediğimiz kareleri elde edemesemde yine birkaç güzel kare çıkardım.

Balonların iniş vakti gelmişti, hepsi bir bir inişe geçmişti. Hızlıca hareket edip balonların indiği noktaya doğru yol aldık. Birkaç balonu çok yakından görme fırsatımızda oldu  ve hatta balonları toplayan görevlilere bile yardım ettik.

Balonla Selfiebalonun inişi

Burada biraz balonlarla selfie yaptıktan sonra Ürgüp’e geçtik, güzel bir mekanda kahvaltımızı yaptıktan sonra, Ürgüp’ü dolaşmaya başladık. Tabiki Ürgüp’e gelipte Asmalı Konağa gitmemek olmazdı ( Asmalı Konakla ilgili yazımı ilerleyen bir zamanda sizlerle buradan paylaşacağım.) Gezimizi  geri kalanını Avanosta çömlek ustalarını ziyaret ederek başlattık, Serdar abi tabiki hemen çömlek yapımına başladı 🙂 bu işlerde bayağıda maharetliymiş böylece görmüş olduk:)

ssezer

Avanostaki gezimizi birkaç hediyelik eşya alışverişi yaparak bitirdik. Birlikte keyfili bir gün geçirdik ve o gün yaşadıklarımız farklı bir deneyim oldu bizler için. Yeni bir gezi hikayesinde buluşmak dileğiyle.

www.gokbeyk.com

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here